Чорна п'ятниця
Перейти вниз Перейти вгору

Документи для початку співпраці

ЯК ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ З «НОВА ПОШТА»

Ви юридична особа або ФОП? Хочете оплачувати послуги «Нова Пошта» за безготівковим розрахунком? Тоді вам потрібно укласти з нами договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Увага! Підписати договір ви можете як у електронному вигляді (за допомогою електронного цифрового підпису), так і у паперовому.

Як це зробити:

1. Увійдіть або зареєструйтеся в особистому кабінеті на сайті

2. В розділі «Налаштування» оберіть пункт «Оформити заявку на підписання договору»

3.Введіть необхідні реквізити компанії і сформуйте шаблон заяви про приєднання до договору (далі — Заява).
При заповнені реквізитів в полі «Телефон відповідальної особи» та «Е-mail» вкажіть дані, які не зареєстровані по іншим картам Клієнта.
На один номер телефону та e-mail може бути зареєстрована лише одна карта Клієнта.

4. Завантажте необхідний пакет статутних документів і натисніть кнопку «Відправити заявку на узгодження».

Далі оберіть більш зручний для вас спосіб підписання договору і завершіть процедуру

 

Підписати договір за допомогою ЕЦП

Підписати договір у паперовому вигляді

Після перевірки документів вам надсилається примірник договору

Після перевірки документів автоматично в особистому кабінеті створюється номер експрес-накладної на відправку заяви в компанію

Підпишіть за допомогою ЕЦП

Роздрукуйте заяву в двох примірниках і підпишіть її

Ми підписуємо його зі свого боку і через 15 хвилин ви можете почати працювати

Передайте оператору в будь-якому відділенні «Нова Пошта» 2 екземпляри підписаної Заяви

 

  

Також ви можете роздрукувати шаблон документів на цій сторінці або запитати у керівника найближчого відділення ТОВ «Нова Пошта» у вашому місті.

Для цього вам потрібно подати:

• Заяву про приєднання до договору

• Перелік статутних документів для клієнтів (згідно Пам'ятки для клієнта).

Для бюджетної організації:

• Шаблон договору для бюджетної організації

• Перелік статутних документів для бюджетної організації.

Перед початком роботи також рекомендуємо ознайомитися з наступними документами:

• Умови надання послуг

• Додаток А Правила пакування відправлень до Умов надання послуг

• Довіреність на отримання і відправку від імені компанії

• Правила використання особистого кабінету, мобільного додатку і прикладного програмного інтерфейсу

• Договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Увага! Відправка Заяви на підпис в компанію «Нова Пошта» є безкоштовною з будь-якого відділення компанії.

Документи будуть розглядатися протягом 1 робочого дня з моменту отримання. Після схвалення Заяви в особистому кабінеті в розділі «Налаштування» з'явиться кнопка «Дозволено безготівковий розрахунок» і окремий акаунт для бізнесу. Підписана Заява про приєднання до договору повертається в відділення на 2-3-й день після розгляду.

Після укладання Заяви Ви обов'язково отримаєте Карту бізнес-клієнта, оформлену на підписанта Заяви. З умовами і правилами можна ознайомитися тут.

Згідно з умовами договору (розділ 5), акти наданих послуг з електронно-цифровим підписом будуть вислані в електронному вигляді. Ви зможете отримувати і підписувати акти наданих послуг за договором за допомогою сервісів Вчасно або M.E.DOC.

 

Детальніше ознайомитися з роботою в системах електронного документообігу можливо: 

- Вчасно. Отримання і обробка документів від «Нова Пошта» безкоштовно для клієнтів. 

- M.E.DOC. Тарифи відповідно умов компанії - продавця програми M.E.Doc.

З питань оформлення Заяви про приєднання до договору Ви можете звернутися в контакт-центр компанії «Нова Пошта» або до керівника будь-якого відділення «Нова Пошта» у вашому місті.