ЯК ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ З «НОВА ПОШТА»
Ви юридична особа або ФОП? Хочете оплачувати послуги «Нова Пошта» за безготівковим розрахунком? Тоді вам потрібно укласти з нами договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.
Увага! Підписати договір ви можете як у електронному вигляді (за допомогою електронного цифрового підпису), так і у паперовому.
![]() |
Як це зробити: 1. Увійдіть або зареєструйтеся в особистому кабінеті на сайті 2. В розділі «Налаштування» оберіть пункт «Оформити заявку на підписання договору» 3.Введіть необхідні реквізити компанії і сформуйте шаблон заяви про приєднання до договору (далі — Заява). 4. Завантажте необхідний пакет статутних документів і натисніть кнопку «Відправити заявку на узгодження». |
Далі оберіть більш зручний для вас спосіб підписання договору і завершіть процедуру
Підписати договір за допомогою ЕЦП |
Підписати договір у паперовому вигляді |
Після перевірки документів вам надсилається примірник договору |
Після перевірки документів автоматично в особистому кабінеті створюється номер експрес-накладної на відправку заяви в компанію |
Підпишіть за допомогою ЕЦП |
Роздрукуйте заяву в двох примірниках і підпишіть її |
Ми підписуємо його зі свого боку і через 15 хвилин ви можете почати працювати |
Передайте оператору в будь-якому відділенні «Нова Пошта» 2 екземпляри підписаної Заяви |
![]() |
Також ви можете роздрукувати шаблон документів на цій сторінці або запитати у керівника найближчого відділення ТОВ «Нова Пошта» у вашому місті. Для укладення договору вам потрібно подати: • Заяву про приєднання до договору • Перелік статутних документів для клієнтів (згідно Пам'ятки для клієнта). Для бюджетної організації: • Шаблон договору для бюджетної організації • Перелік статутних документів для бюджетної організації. Перед початком роботи також рекомендуємо ознайомитися з наступними документами: • Додаток А Правила пакування відправлень до Умов надання послуг • Довіреність на отримання і відправку від імені компанії • Правила використання особистого кабінету, мобільного додатку і прикладного програмного інтерфейсу • Договір про надання послуг з організації перевезення відправлень. |
|
Увага! Відправка Заяви на підпис в компанію «Нова Пошта» є безкоштовною з будь-якого відділення компанії. |
Документи будуть розглядатися протягом 1 робочого дня з моменту отримання. Після схвалення Заяви в особистому кабінеті в розділі «Налаштування» з'явиться кнопка «Дозволено безготівковий розрахунок» і окремий акаунт для бізнесу. Підписана Заява про приєднання до договору повертається в відділення на 2-3-й день після розгляду.
Після укладання Заяви Ви обов'язково отримаєте Карту бізнес-клієнта, оформлену на підписанта Заяви. З умовами і правилами можна ознайомитися тут.
Згідно з умовами договору (розділ 5), акти наданих послуг з електронно-цифровим підписом будуть вислані в електронному вигляді. Ви зможете отримувати і підписувати акти наданих послуг за договором за допомогою сервісу M.E.DOC.
Детальніше ознайомитися з роботою в системах електронного документообігу можливо:
- M.E.DOC. Тарифи відповідно умов компанії - продавця програми M.E.Doc.
З питань оформлення Заяви про приєднання до договору Ви можете звернутися в контакт-центр компанії «Нова Пошта» або до керівника будь-якого відділення «Нова Пошта» у вашому місті.